VTelecom
Գլխավոր

ՏԱՆ ՀԱՄԱՐ

  • Ինտերնետ
  • Թվային Հեռուստատեսություն
  • IPTV/OTT
  • Փաթեթներ

Բիզնեսի համար

  • Ինտերնետ
  • Թվային Հեռուստատեսություն
  • IPTV/OTT
  • IP Հեռախոսակապ
  • Հոսթինգ

Ընկերություն

  • Մեր մասին
  • Նպատակ
  • Նորություններ
  • Ինչու V Telecom
  • Հաշվետվություններ
  • Անձնական տվյալների պաշտպանություն

Բաժանորդներ

  • Տեխնիկական աջակցություն
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Ծառայությունների վճարում
  • Լիազորագիր
Աշխատանք
Ինչու V telecom
ԳլխավորՀաճախ տրվող հարցեր

Հաճախ տրվող հարցեր

Հարցեր, որոնք մեր օգտատերերը հաճախ տալիս են մեզ:Եթե դուք չեք գտնում ձեր հարցի պատասխանը՝գրեք մեզ, կամ զանգահարեք կայքում նշված հեռախոսահամարներով։

Ի՞նչ տվյալներ են անհրաժեշտ հայտագրվելու համար

Հայտագրվելու համար անհրաժեշտ են Ձեր անձնագրային տվյալները (անուն ազգանուն հայրանուն, սերիա, ում կողմից է տրվել, երբ է տրվել, անձնագրային հասցե։

Ձեր ծառայությունները մեր տարածքում հասանելի՞ են

Մեր ծառայությունների հասանելիության ընդհանուր մակերեսը կարող եք տեսնել քարտեզում։ Ավելի մանրամասն ինֆորմացիայի համար անհրաժեշտ է կապ հաստատել մեզ հետ։

Ի՞նչ նախնական մուծումներ պետք է կատարել կապին միանալու համար։

Եթե Ձեր հասցեն գտնվում է մեր հիմնական հասանելիության գոտում, ապա բոլոր միացումները, մոնտաժային աշխատանքները և՛ բնակարանների, և՛ սեփական տների համար կատարվում են անվճար։ Իսկ ծառայությունների դիմաց վճարումները կատարում եք մինչև ընթացիկ ամսվա 15-ը։ Մեզ մոտ գործում է հետվճարային համակարգ։

Ինչպե՞ս կարող եմ կատարել վճարումները։

Եթե Ձեր հասցեն գտնվում է մեր հիմնական հասանելիության գոտում, ապա բոլոր միացումները, մոնտաժային աշխատանքները և՛ բնակարանների, և՛ սեփական տների համար կատարվում են անվճար։ Իսկ ծառայությունների դիմաց վճարումները կատարում եք մինչև ընթացիկ ամսվա 15-ը։ Մեզ մոտ գործում է հետվճարային համակարգ։

Ինչ անել, եթե համակարգիչը միացված է ինտերնետին, բայց Wi Fi ծածկույթը չի աշխատում։

Շատ հաճախ պատահում է, որ ինտերնետին լարով միացված սարքավորումները նորմալ աշխատում են, սակայն Wi Fi-ին հնարավոր չէ միանալ, դրա պատճառը կարող է լինել ինչպես մեխանիկական, այնպես էլ ծրագրային։ Նախ անհրաժեշտ է ստուգել Wi Fi սարքին միացվող բոլոր լարերը, այնուհետև սարքն անջատել հոսանքից և միացնել մի քանի րոպե անց։ Հոսանքից անջատելով սարքը թարմացվում է, և հնարավոր է խնդիրը զուտ ծանրաբեռնվածության մեջ է եղել, այս դեպքում հոսանքին միացնելուց հետո սարքը կսկսի աշխատել իսկ եթե ոչ, ապա անհրաժեշտ է կապ հաստատել մեր սպասարկման կենտրոնի հետ։

Ի՞նչ անել, երբ մոնիտորի ստորին աջ հատվածում, ինտերնետի ցուցիչի վրա կարմիր խաչ է և ինտերնետ չկա։

Այս դեպքում, նախքան որևէ այլ գործողություն ձեռնարկելը, անհրաժեշտ է ստուգել ինտերնետի լարի միացումը համակարգչին և WiFi սարքին, քանի որ հաճախ լարն ուղղակի դուրս եկած, կամ թուլացած է լինում։ Հիմնականում այս պարզ գործողությամբ խնդիրն անհետանում է, սակայն եթե լարերը ստուգելուց հետո խնդիրը դեռևս առկա է՝ անհրաժեշտ է զանգահարել մեր սպասարկման կենտրոն։

FlowBite Logo

ՏԱՆ ՀԱՄԱՐ

  • Ինտերնետ
  • Թվային Հեռուստատեսություն
  • IPTV/OTT
  • Փաթեթներ

Բիզնեսի համար

  • Ինտերնետ
  • Թվային Հեռուստատեսություն
  • IPTV/OTT
  • IP Հեռախոսակապ
  • Հոսթինգ

Ընկերություն

  • Մեր մասին
  • Նպատակ
  • Նորություններ
  • Ինչու V Telecom
  • Հաշվետվություններ
  • Անձնական տվյալների պաշտպանություն

Բաժանորդներ

  • Տեխնիկական աջակցություն
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Ծառայությունների վճարում
  • Լիազորագիր

S2S

Գլխավոր

ՏԱՆ ՀԱՄԱՐ

  • Ինտերնետ
  • Թվային Հեռուստատեսություն
  • IPTV/OTT
  • Փաթեթներ

Բիզնեսի համար

  • Ինտերնետ
  • Թվային Հեռուստատեսություն
  • IPTV/OTT
  • IP Հեռախոսակապ
  • Հոսթինգ

Ընկերություն

  • Մեր մասին
  • Նպատակ
  • Նորություններ
  • Ինչու V Telecom
  • Հաշվետվություններ
  • Անձնական տվյալների պաշտպանություն

Բաժանորդներ

  • Տեխնիկական աջակցություն
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Ծառայությունների վճարում
  • Լիազորագիր
ԱշխատանքԻնչու V telecom